emmassspraktik.blogg.se

Här bloggar jag om vad som händer på min APL/Praktik.

Rutinerna börjar sitta

Kategori: På APL:en

Dagen har rullat på bra. Det har varit mycket varor och många kunder att ta hand om. Jag har även lärt mig datorsystemet lite bättre, och det leder till att man kan hjälpa fler kunder i informationsdisken. Det känns som att jag har kommit in rutinerna, hur man ska bemöta kunder, information om produkterna, vart de finns, datorsystemet, butikens sortiment och hyllsystemet som finns i butiken.

Kommentarer

  • Marika säger:

    Hej Emma!
    Roligt att du fick positivt beröm för ditt hår! Roligt att höra också att du trivs. Jag tänkte komma förbi idag. Hoppas du inte hunnit sluta för dagen innan jag kommer.
    Marika

    2013-11-13 | 14:10:10

Kommentera inlägget här: