emmassspraktik.blogg.se

Här bloggar jag om vad som händer på min APL/Praktik.

9/9 - 14

Kategori: På APL:en

Idag var det en riktigt lärorik dag på Clas Ohlson! Det kom 15 pall med varor (det brukar normalt komma ungefär 6-8st) så de två första timmarna vi hade öppet, fick jag sysselsätta mig med att packa upp varor. Efter lunch fick jag stå med i kassan och refresha hjärnan angående logistik. Sista timmen stod jag i princip helt själv i kassan, David stod med lite bakom bara, så hotjade jag om jag behövde hjälp, men det gick superbra! 
 
Det har börjat en kille på Clas som går ett trainee-program för Clas Ohlson med 5-årig-civilingenjörsutbildning i bagaget. Han presenterade sig på morgonmötet, och berättade lite om trainee-programmet på morgonmötet. Det var intressant att få höra om det, eftersom det är en möjlighet en har i framtiden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: