emmassspraktik.blogg.se

Här bloggar jag om vad som händer på min APL/Praktik.

Onsdag

Kategori: På APL:en

Det händer alltid något nytt, varje dag. Det är otroligt spännande och lärorikt. Tiden går riktigt fort!
Idag har jag både fått köra en slags truck, slänga skräp och wellpapp i de olika städrummen, stått med i kassan, gjort i ordning i butiken, plockat varor och lärt mig bandmaskinen. Jag har även fått stå vid informationsdisken, där jag faktiskt har kunnat hjälpa de flesta kunder. Det beror nog delvis på att det står en dator där man kan söka på produkter, jag märker hela tiden när jag står där och får kolla upp vara efter vara, att jag hittar mer och mer. De flesta kunder har även överséende med att jag bara är praktikant och är hjälpsamma när de märker att jag inte är helt 100 på vart varan finns eller hur mycket den kostar. Jag försöker att vara trevlig och hjälpsam så gått det går, och det kommer man långt på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: