emmassspraktik.blogg.se

Här bloggar jag om vad som händer på min APL/Praktik.

En vägg full av bikinis

Kategori: På APL:en

I fredags hade det kommit in en massa shorts, både junior, dam och herr, som givetvis skulle galgas, så det fick jag och Sofia ägna oss åt hela fredagen.
 
Idag vart vi tre som praktiserade. En kille i åttonde klass från Gylle ska praktisera med oss under veckan, dock verkar han lite blyg, men det släpper nog. Bettan kom och besökte mig idag, hon frågade lite vad jag har fått göra och vad jag vill göra. Hon pratade även med Andreas, som bara spred goda ord om mig vilket kändes jättebra!
Det fanns inte speciellt mycket att göra idag, förutom att galga lite mer shorts och nya jogging-sätt som hade kommit in. Vi fick även fylla på en del i butiken, så som strumpor, vattenflaskor och shorts. Vi fick gå hem redan halv tre, då Andreas inte hade något mer jobb åt oss!
Bjuder på en bild på en vägg vi själva fick "designa"
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: